Uw SEPAY-kosten worden maandelijks door ons geïncasseerd. In deze incassoronde worden de reguliere (bijvoorbeeld de abonnementskosten) en mogelijk extra gemaakte kosten geïncasseerd (bijvoorbeeld webshop aankopen).
Uw maandelijkse factuur wordt via uw ‘Mijn SEPAY’-pagina elektronisch aangeboden. Indien gewenst kunt u tevens een factuur per post ontvangen. De kosten hiervoor bedragen € 1,85 per factuur.
Als onze incasso niet succesvol is verlopen, dan ontvangt u van ons per brief een aanmaning met een betalingstermijn. U kunt het verschuldigde bedrag onder vermelding van uw debiteur- en factuurnummer alsnog aan ons overmaken.
Als binnen de gestelde termijn geen betaling van u wordt ontvangen, dan volgt een blokkade van uw betaalautomaten en wordt de vordering uit handen gegeven aan Van Arkel Gerechtsdeurwaarders. Er zijn kosten verbonden aan sommaties, blokkades en de-blokkades.
Pas nadat wij de openstaande bedragen van u ontvangen hebben, worden uw betaalautomaten weer geactiveerd. Meer informatie over de blokkade en de-blokkade van betaalautomaten vindt u terug op de ‘Mijn SEPAY’-pagina.